Menu
Close
Dynamics 365 Customer Insights
Dynamics 365 Customer Insights
Dynamics 365 Customer Insights turunduse moodul aitab Salesi kasutajatel planeerida turundust, juhtida kommunikatsiooni ja neid automatiseerida.
Automatiseeri ja personaliseeri oma turunduskommunikatsioon.
Automatiseerimise protsess eeldab kogu kommunikatsiooni põhjaliku läbi mõtlemist ja tegevuste sidusust ning järgnevust.
Vähem käsitööd ja unustatud vastuseid, kanalite sidusus, pidev suhtlus kliendiga ja suurepärane ülevaade igast kliendist.
Täpselt sihitud kampaaniad, isikupärastatud sõnumid ja sihtgrupi kaasatus.
Isikupärastatud ja suunatud kommunikatsioon toetab head kliendisuhet. Ülevaade kliendi interaktsioonist erinevates kampaaniates.
Ülevaade, kes avas e-maile, palju oli loobujaid, kes millal ja kus osales kuni jätkutegevusteni.
Kõik registreerunud ja vormi täitnud kliendid liiguvad automaatselt müügivõimaluseks ja vajadusel konkreetsele müügiisikule. Süsteem võimaldab automatiseerida ka vihjele hinnangu andmise.
Asjad mis enne toimusid käsitsi, käivad nüüd automaatselt taustal.
Customer Insights ühendab kõik põhilised turunduse tööriistad, võimaldab automatiseerida töövooge ja protsesse, ühendades erinevaid tegevusi ja kogudes kokku vajaliku info kampaaniate tulemustest ja kliendi teekonnast.
Customer Insights võimaldab turundajatel luua interaktiivseid automatiseeritud töövooge, mis põhinevad potentsiaalsete klientide või kasutajate käitumisel.
Lohista-ja-aseta liides:
Automatiseerimise tööriist pakub kasutajasõbralikku, lohista-ja-aseta liidest, mis võimaldab turundajatel luua keerukaid turunduskampaaniaid ja töövoogusid ilma tehnilisi oskusi vajamata.
Automatiseeritud töövood:
Automatiseerimisfunktsioon võimaldab luua keerukaid töövooge, mis võivad käivitada toiminguid teatud kliendi käitumise või sündmuste põhjal. Näiteks järelmeili saatmine pärast seda, kui klient on alla laadinud tootelehe või täitnud mõne veebivormi.
Mitmekanalilised kampaaniad:
Turundajad saavad kujundada ja ellu viia mitmekanalilisi kampaaniaid, mis hõlmavad e-posti turundust, veebivorme, küsitlusi, SMS-e ja sotsiaalmeediat, kõik integreeritult Dynamics 365 keskkonnas.
Isikupärastamine ja segmenteerimine:
Kampaaniad võivad olla väga isikupärastatud ja segmenteeritud, lähtudes CRM´s talletatud kliendiandmetest, tagades, et sõnumid on sihtrühmale asjakohased.
Lead’i hindamine:
Dynamics 365 Customer Insights sisaldab lead’i skoorimise võimalusi, võimaldades turundajatel omistada hinded lead’idele nende interaktsioonide ja käitumise põhjal. See aitab tuvastada kõige rohkem kaasatud potentsiaalseid kliente.
Analüütika ja aruandlus:
Platvorm pakub tugevaid analüütika- ja aruandlustööriistu turunduskampaaniate tulemuslikkuse jälgimiseks, andes ülevaateid avamismääradest, klikkimise määradest, konversioonimääradest ja muust.
Integratsioon CRM-iga:
Sujuv integratsioon Microsoft Dynamics 365-ga tagab, et kõik turundustegevused ja kliendiinteraktsioonid on salvestatud CRM-is, pakkudes iga kliendi kohta terviklikku ülevaadet.
Kampaaniamallid:
Dynamics 365 Customer Insights pakub eelehitatud kampaaniamalle, mida turundajad saavad lähtepunktina kasutada, säästes aega ja tagades parimate tavade järgimise.
Dynamics 365 Customer Insights ühendab kõik põhilised turunduse tööriistad, võimaldab automatiseerida töövooge ja protsesse, ühendades erinevaid tegevusi ja kogudes kokku vajaliku info kampaaniate tulemustest ja kliendi teekonnast.
Dynamics 365 Customer Insights võimaldab turundajatel luua interaktiivseid automatiseeritud töövooge, mis põhinevad potentsiaalsete klientide või kasutajate käitumisel.