Microsoft Dynamics 365

Business Central

Võimekas ERP koos CRM mooduliga

Microsoft Dynamics 365

Business Central

Siit leiad Business Cntral majandustarkvara CRM mooduli demo, mis annab kiire ülevaate peamistest funktsioonidest ning võimalustest just ärimüügis.

Huvi korral võta julgelt meiega ühendust! Tuleme ja tutvustame teie meeskonnale lahendust personaalselt ning vajadustest lähtuvalt.

Majandustarkvara koos CRM mooduliga

Business Central on nii maailmas kui ka Eestis enim kasutatud Microsofti majandustarkvara ehk ERP. Lahendus on mõeldud eelkõige keskmistele ja suurematele ettevõtetele, kes otsivad rikkaliku funktsionaalsusega ERPi.

Lahendus pakub kogu tarneahelat katvat terviklahendust nagu finants, HRM, ost, müük, ladu, tootmine, kinnisvarahaldus jne. Üheks standardmooduliks on sealjuures ka CRM ehk kliendihaldus.

Lahendus on integreeritud Microsofti erinevate kontoritarkvaradega nagu Excel, Word, Outlook ja Teams.

Crmlahendused.ee lehel keskendume eelkõige CRMi võimalustele. Funktsionaalsuste kohta leiab enam infot itera.ee lehelt.

Business Central eelised

Funktsionaalsus, mis toetab strateegilist müüki

Lahendus toetab kliendi teekonda müügivõimalusest kuni igapäevase püsiva suhte hoidmiseni.

voimaluste kaart sales

Dynamics Salesi teeb atraktiivseks väga mitmekülgne kasutaja vajadustest lähtuv seadistamise võimalus. Kui sellest piisa, siis saab api tehnoloogiaga arendada vajaliku lisafunktsionaalsust.


Business Central ärivaldkonnad - erilahendused

Business Central pakub erilahendusi erinevatele ärivaldkondadele alates jaekaubandusest kuni ehituse-, kinnisvarahalduse-, projektiettevõtete ja tootmiseni välja. Erilahendustega tuleb kaasa ka valdkonna eripärasid arvestav kliendihaldus.

Standardlahendus pakub eelkõige ärikliendi müügijuhtimise töövahendit, mis on seotud ka turunduse planeerimisega.

CRM võimalused

Business Central CRM moodul on müügiprotsesside ja kliendisuhete haldamiseks.  Standardlahendus on ehitatud just B2B müüki silmas pidades.

Lahendus võimaldab müügiprotsessi jälgida nii ettevõtte kui ka isiku lõikes, andes ülevaate suhtluse ajaloost, planeerida tulevasi tegevusi. E-mailide logimine pakub ülevaadet kogu suhtluse ajaloost kliendiga.

Lisaks on võimalik pidada arvestust müügiprojektide üle klientide, müügiisikute, eelarvete, pakutavate lahenduste-toodete lõikes.

Müügivõimalusele saab lisada tegevuste tähtajad ja tehingu potentsiaalse rahalise väärtuse. Märkustena saab kirjeldada kõiki kokkuleppeid, tehtud ja plaanitud tegevusi.

 

Turundus ja kampaaniad

Turunduse funktsionaalsusega saab luua ning siduda erinevaid kampaaniaid vajalike sihtgruppidega.

Lahendus võimaldab profileerida kliendigruppe kas harrastuste, ametite või muude endale vajalike parameetrite järgi.

Aruandlus

Terviklahendusele omaselt pakub Business Central mitmekülgset aruandlust, kuna andmed on keskselt koondatud kokku eri moodulitest.

Sarnaselt saab ka analüüsida oma müügivihjeid, tegevusi ja tulemuslikust. Lahendus on ka integreeritud Micrsosft Power BI ärianalüüsi lahendusega ning soovi korral saab aruanded tuua rollipõhisele kasutajaliidesele.

Teams, Outlook, Linkedin ja teised Microsofti tooted

Microsoft Teamsi integreerimine annab võimaluse töövoo efektiivsust suurendada. Microsoft Teamsi ja Outlooki funktsionaalsus võimaldab sujuvat suhtlust majandustarkvaraga, kasvatades efektiivsust ja kommunikatsiooni kvaliteedi tõstmist.

Outlookis saab kasutada majandustarkvaras kliendi andmeid (võlgnevused, müügid, avatud dokumendid jne) teha pakkumisi, tellimusi ja arveid.