Dynamics 365
Customer Service

Dynamics 365 Customer Service

Funktsionaalsus, mis toetab kliendirahulolu suurendamist

Dynamics 365 Customer Service on Microsofti CRM-lahendus, mis aitab efektiivselt hallata kliendisuhtlust ja tagada teenuste kõrge kvaliteedi, pakkudes täielikku ülevaadet klientide vajadustest ja eelistustest.

 

Miks Dynamics 365 Customer Service?

Dynamics 365 Customer Service on suures pildis jagatud kaheks – teenuse haldamine ning teenuse planeerimine/ajastamine.

Teenuse haldus on mõeldud juhtumipõhiste olukordade lahendamiseks ning teenuse ajastamine aitab ettevõttel jälgida teenuste ajakava ning hallata erinevaid teenuste tüüpe ja töö lõpetamiseks vajalikke ressursse.

  • Kliendi probleemide jälgimine teenindusjuhtumite kaudu

  • Kogu teenindusjuhtumiga seotud suhtluse salvestamine

  • Reeglite loomine juhtumite suunamiseks õigetesse kanalitesse

  • Teabebaasi info ühiskasutamine

  • Pakutavate teenuste loomine ja planeerimine

  • Jõudluse ja tööviljakuse haldus aruannete ja armatuurlaudade kaudu

 

Probleemide lahendamine koostöös Copilotiga

Säästke klienditeenindajate aega Copilotiga, mis aitab diagnoosida, teha tõrkeotsingut ning koostada klientidele vastuseid.

Copilot on tehisintellektil põhinev tööriist, mis aitab klienditeenindajatel probleeme kiiremini lahendada, juhtumeid tõhusamalt käsitleda ja aeganõudvaid ülesandeid automatiseerida. Seejärel saavad klienditeenindajad keskenduda oma klientidele kvaliteetse teenuse pakkumisele.

Klienditeenindajate töö optimeerimine

Suurendage esimese kõne suunamist AI-põhise marsruutimisega, mis liigitab probleemid ja määrab need kõige sobivamale klienditeenindajale.

Pakkuge klienditeenindajatele võimalust kasutada sentiment-analüüsi (meeleolu hindamine), tõlkeid, transkriptsioone ja tehisintellekti soovitatud artikleid, mis teevad juhtumite lahendamise kordades kiiremaks ja professionaalsemaks.

Koostöö meeskondades

Tooge kokku eksperdid, kes lahendavad sarnaseid juhtumeid ja tehke koostööd Microsoft Teamsis kiiremaks juhtumite lahendamiseks.

Aruandlus

Teenindusjuhtidel on juurdepääs erinevate suhtluskanalite analüüsile ja peamiste toimivusnäitajatega armatuurlauale ühes kohas. Tuvastage esilekerkivad peamised probleemsed teemad ning automatiseerige töövooge. Prognoosiaruande funktsiooni abil planeerige õige personali tase hooajalisuse, prognoositud juhtumite arvu ja vestluste mahu põhjal.

Juurutus

Dynamics 365 Customer Service juurutus on kiire ja lihtne, sisaldades lahenduse paigaldamist ja ühendamist Dynamics 365 Sales CRM lahendusega, mõningast seadistamist ja kasutajate koolitusi. Kasutusele võtmist toetab suur hulk juhendvideoid ja lisakoolitusi.

Miks Dynamics 365 Customer Service?

Dynamics 365 Customer Service on Microsofti CRM-lahendus, mis aitab efektiivselt hallata kliendisuhtlust ja tagada teenuste kõrge kvaliteedi, pakkudes täielikku ülevaadet klientide vajadustest ja eelistustest.

Dynamics 365 Customer Service on suures pildis jagatud kaheks – teenuse haldamine ning teenuse planeerimine/ajastamine.

Teenuse haldus on mõeldud juhtumipõhiste olukordade lahendamiseks ning teenuse ajastamine aitab ettevõttel jälgida teenuste ajakava ning hallata erinevaid teenuste tüüpe ja töö lõpetamiseks vajalikke ressursse.

  • Kliendi probleemide jälgimine teenindusjuhtumite kaudu

  • Kogu teenindusjuhtumiga seotud suhtluse salvestamine

  • Reeglite loomine juhtumite suunamiseks õigetesse kanalitesse

  • Teabebaasi info ühiskasutamine

  • Pakutavate teenuste loomine ja planeerimine

  • Jõudluse ja tööviljakuse haldus aruannete ja armatuurlaudade kaudu