Menu
Close
Dynamics 365
Customer Service
Dynamics 365 Customer Service
Dynamics 365 Customer Service on Microsofti CRM-lahendus, mis aitab efektiivselt hallata kliendisuhtlust ja tagada teenuste kõrge kvaliteedi, pakkudes täielikku ülevaadet klientide vajadustest ja eelistustest.
Dynamics 365 Customer Service on suures pildis jagatud kaheks – teenuse haldamine ning teenuse planeerimine/ajastamine.
Teenuse haldus on mõeldud juhtumipõhiste olukordade lahendamiseks ning teenuse ajastamine aitab ettevõttel jälgida teenuste ajakava ning hallata erinevaid teenuste tüüpe ja töö lõpetamiseks vajalikke ressursse.
Kliendi probleemide jälgimine teenindusjuhtumite kaudu
Kogu teenindusjuhtumiga seotud suhtluse salvestamine
Reeglite loomine juhtumite suunamiseks õigetesse kanalitesse
Teabebaasi info ühiskasutamine
Pakutavate teenuste loomine ja planeerimine
Jõudluse ja tööviljakuse haldus aruannete ja armatuurlaudade kaudu
Säästke klienditeenindajate aega Copilotiga, mis aitab diagnoosida, teha tõrkeotsingut ning koostada klientidele vastuseid.
Copilot on tehisintellektil põhinev tööriist, mis aitab klienditeenindajatel probleeme kiiremini lahendada, juhtumeid tõhusamalt käsitleda ja aeganõudvaid ülesandeid automatiseerida. Seejärel saavad klienditeenindajad keskenduda oma klientidele kvaliteetse teenuse pakkumisele.
Suurendage esimese kõne suunamist AI-põhise marsruutimisega, mis liigitab probleemid ja määrab need kõige sobivamale klienditeenindajale.
Pakkuge klienditeenindajatele võimalust kasutada sentiment-analüüsi (meeleolu hindamine), tõlkeid, transkriptsioone ja tehisintellekti soovitatud artikleid, mis teevad juhtumite lahendamise kordades kiiremaks ja professionaalsemaks.
Tooge kokku eksperdid, kes lahendavad sarnaseid juhtumeid ja tehke koostööd Microsoft Teamsis kiiremaks juhtumite lahendamiseks.
Teenindusjuhtidel on juurdepääs erinevate suhtluskanalite analüüsile ja peamiste toimivusnäitajatega armatuurlauale ühes kohas. Tuvastage esilekerkivad peamised probleemsed teemad ning automatiseerige töövooge. Prognoosiaruande funktsiooni abil planeerige õige personali tase hooajalisuse, prognoositud juhtumite arvu ja vestluste mahu põhjal.
Dynamics 365 Customer Service on Microsofti CRM-lahendus, mis aitab efektiivselt hallata kliendisuhtlust ja tagada teenuste kõrge kvaliteedi, pakkudes täielikku ülevaadet klientide vajadustest ja eelistustest.
Dynamics 365 Customer Service on suures pildis jagatud kaheks – teenuse haldamine ning teenuse planeerimine/ajastamine.
Teenuse haldus on mõeldud juhtumipõhiste olukordade lahendamiseks ning teenuse ajastamine aitab ettevõttel jälgida teenuste ajakava ning hallata erinevaid teenuste tüüpe ja töö lõpetamiseks vajalikke ressursse.
Kliendi probleemide jälgimine teenindusjuhtumite kaudu
Kogu teenindusjuhtumiga seotud suhtluse salvestamine
Reeglite loomine juhtumite suunamiseks õigetesse kanalitesse
Teabebaasi info ühiskasutamine
Pakutavate teenuste loomine ja planeerimine
Jõudluse ja tööviljakuse haldus aruannete ja armatuurlaudade kaudu