Dynamics 365
Field Service

Dynamics 365
Field Service

Funktsionaalsus, mis toetab kohapealse teenuse osutamist

Ärirakendus Dynamics 365 Field Service aitab organisatsioonidel pakkuda kliendi asukohtadele kohapealset teenust. Rakenduses on ühendatud töövoo automatiseerimine, algoritmide ajastamine ja mobiilsus, et mobiilsed töötajad oleksid kohapeal kliendi probleeme lahendades võimalikult efektiivsed.

Miks Dynamics 365 Field Service?

  • Esmaste paranduste määra tõstmine

  • Rohkemate teenusekõnede tegemine

  • Järeltegevuste haldamine ning lisamüügi või ristmüügi võimaluste ära kasutamine

  • Reisiaja, läbisõitu ja sõiduki kulumise vähendamine

  • Kliendiprobleemide lahenduste jälgimine ja korraldamine

  • Klientidele täpse saabumisaja edastamine

  • Kohapealsele hoolduse tehnikule täpse ülevaate andmine kontost ja vahenditest

  • Klientide kursis hoidmine nende teenusekõne oleku ja lahendusega

  • Kohapealsete visiite plaanimine kliendile sobivale ajale

  • Vahendite seisakuaja vältimine ennetava hooldusega

Juurutus

Dynamics 365 Field Service juurutus on kiire ja lihtne, sisaldades lahenduse paigaldamist ja ühendamist Dynamics 365 Sales CRM lahendusega, mõningast seadistamist ja kasutajate koolitusi. Kasutusele võtmist toetab suur hulk juhendvideoid ja lisakoolitusi.

Miks Dynamics 365 Field Service?

  • Esmaste paranduste määra tõstmine

  • Rohkemate teenusekõnede tegemine

  • Järeltegevuste haldamine ning lisamüügi või ristmüügi võimaluste ära kasutamine

  • Reisiaja, läbisõitu ja sõiduki kulumise vähendamine

  • Kliendiprobleemide lahenduste jälgimine ja korraldamine

  • Klientidele täpse saabumisaja edastamine

  • Kohapealsele hoolduse tehnikule täpse ülevaate andmine kontost ja vahenditest

  • Klientide kursis hoidmine nende teenusekõne oleku ja lahendusega

  • Kohapealsete visiite plaanimine kliendile sobivale ajale

  • Vahendite seisakuaja vältimine ennetava hooldusega